Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2014 22:24 - Е, тотално се врещих
Автор: bubolina111 Категория: Забавление   
Прочетен: 912 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Тотално се врещих, като реших да погледна раздел МОИ КОМЕНТАРИ. И какво откривам ? Ами вижте сами:
    16:40 - Признанието в коментар 12 на mal... Признанието в коментар 12 на maleidi46/unarosa/milady най ми хареса, най сетне Юлия призна, че е пРоСтакЕса)))))))))))))))))))))))))) =

Постинг: Есенно странно отнесено
Автор на постинга: joysii

Редактирай | Изтрий 16:39 - Признанието на maleidi46/unar... Признанието на maleidi46/unarosa/milady най ми хареса, най сетне Юлия призна, че е пРоСтакЕса)))))))))))))))))))))))))) =

Постинг: Есенно странно отнесено
Автор на постинга: joysii

Редактирай | Изтрий 06.10 12:56 - хъм, а изпусналите всички влакове ... rumyn написа: хъм, а изпусналите всички влакове за създаване на потомство ? 
:) това си е закачка Влади. 
съгласна съм с откритието! възможно е да е вярно. като съдя по себе си, когато спортувам после ми се налага да медитирам за да съм адекватна , не изморена в остатъка от деня. дали спорта или медитацията , но едното то двете ме предпазва от заболявания. миналата зима дори и хрема нямах. а все още спя на отворен прозорец.
СЪГЛАСЕН СЪМ 4Е ГЕНИТЕ СЕ ПРОМЕНЯТ. НЕ ТОЛКОВА ОТ МЕДИТАЦИЯ ,А ОТ ПСИХОЛОГИ4ЕСКАТА ПРОМЯНА НА НА4ИНА НА МИСЛЕНЕ ...

Постинг: Медитацията може да промени гените ни
Автор на постинга: minevv

Редактирай | Изтрий 06.10 12:48 - Влади, и отново не гласувалите ще си ... [quote=rumyn]Влади, и отново не гласувалите ще си останат по домовете когато ножа( глада) зимата опре до кокал. те негласувалите са рая покорна. за тях колото - толкова. 
сещам се за една приказка , в следващия коментар :) ще я разкажа...[/quote
]Да гласувах, но дали ние който гласувахме от страх от ДПС не сме рая???
Колко от кредитните милионери са в затвора ??? Колко от това което са обещали политиканите е направено???

Постинг: Молба към негласуващите
Автор на постинга: minevv

Редактирай | Изтрий 05.10 22:41 - ИЗТРИВАМ ВИ ОТ "ЛЮБИМИ БЛОГОВЕ" !!! Един англичанин не може да напише такъв очерк ! Може да не ни харесва , но ще си го каже по негов си начин, а тук балканския стил е очеваден.

Вие защо публикувате тези подигравки ? 

ИЗТРИВАМ ВИ ОТ "ЛЮБИМИ БЛОГОВЕ" !!!

Постинг: Малък но много прост народ
Автор на постинга: budha2

Редактирай | Изтрий 05.10 09:10 - Я, Мари, товами напомни на стих и ето гоно среден руски:

Я памятник воздвиг себе нерукотворний,
к нему не зарастет народная тропа....

village people - тая може да е напуснала селто, но то никога не я е напускало!

Постинг: Я, паметник!
Автор на постинга: mar866

Редактирай | Изтрий 04.10 21:18 - резиТба!:) резиТба!:)

Постинг: КОМПОЗИЦИИ – "РЕЗИДБА"
Автор на постинга: hadjito

Редактирай | Изтрий 04.10 14:47 - Има някаква аномалия и нещо не ми изкарва името на предния коментар-Еrnest

Постинг: Любовта на Пикасо
Автор на постинга: ernest

Редактирай | Изтрий 04.10 14:37 - Накара ме отново да погледна снимка на Венера Милоска Никога не съм се впeчатлявал от нея, но все пак не съм считал, че Венера Милоска със счупените ръце е трътлеста. Не съм я виждал на живо, но на снимките си изглежда нормална като жена на 24-30 г. (вярно, че май и на мен ми харесват по-стройни). Това, че има и жени с по-стройни фигури и могат да изглеждат и малко по-добре е ясно, но и тази си е добре. (В наше време манекенките са сравнително по-кльощави, докато фотомоделите са по-хубвави - има разлика между манекен и фотомодел.) Ние мъжете харесваме различни неща, но едно от тях, на което се акцентира е жената да има добре оформени цици (това се счита и за инстинкт, като има развити млечни жлези децата ще имат да сучат и това се счита, че ни е вложено в подсъзнанието, по-тази причина момичетата, които нямат добре оформени гърди по-не ги харесват и много от тях използват подплънки на сутиените си, което е поредната глупост). Не ми харесват телата на жените, които е рисувал Рубенс, но статуята от остров Милос според мен е приемливо нормална, както и статуята на Фрина. В различните страни и раси стандартите за красиви жени са различни. В Индия са по-финни и добре развити (много преди да бъдат изградени съвременните европейски стандарти), a негрите харесват жената да има голям задник. Много от африканците харесват дебели жени. Колкото е по-дебела, толкова смятат, че е по-красива. В Тайланд жените харесват мъжете, които имат шкембета и са поне малко пълни. Те смятат, че като имат шкембета имат пари и имат какво да ядат - такава им е плоската логика. Но истината е, че човек може да си спортува и да се поддържа. Или още по-добре - да прави йога упражнения.

Постинг: Любовта на Пикасо
Автор на постинга: ernest

Редактирай | Изтрий 02.10 22:59 - Трогателно Трогателно

Постинг: Мама
Автор на постинга: sestra

Редактирай | Изтрий   1 2 3 4 5  



Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bubolina111
Категория: Забавление
Прочетен: 552935
Постинги: 375
Коментари: 471
Гласове: 610
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930