Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2014 18:43 - Някои специфични продукти
Автор: bubolina111 Категория: Забавление   
Прочетен: 821 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 02.05.2014 18:46


 Някои специфични продукти, които можете да си купите в аптеката:


- Калиев сперманганат имате ли?

- Презервативи дурасел да ми дадете.

- Вагинални таблетки за през устата?

- Дай едно от ония, дето като го хвърлиш във вода вика “Фъш”!

- Какво е разписанието на това хапче?

- Да имате ежедневни превръзки на севъндейс?

- Обезчестяващ спирт!

- Дефлориращ сапун на Dove

- Наливни превръзки

- Вносни кърпи

- Лекарство за центриране на главния мозък

- Нещо от семейството на аналгина, да завършва на “форте”?

- Ще искам едни хапчета за секс подагра.

- Колко струва гали премагали?

- Дайте ми един индезит от 10, ако може.

- Капкометър

Диалози:

- Имате ли свещички?

- За какво?

- Как за какво? За гъ*а!

Мъж иска да купи шампоан.

- За каква коса?

- Дълга, черна.

Друг:

-Аспирин?

-Колко?

-За 80 кила чушки.

И още:

- Имате ли четка за зъби с 5360 косъма?

- Сироп на д-р Тайсън?

- Един противозащитен лосион.

- Аспирин протест.

- Колгейт макс грип.

- Зелени хапчета за епидемия.

- Паста за зъби плака луд.

- Тези хапове за изрусяването (има се предвид “оросяването” – бел.ред.) вече не ми вършат работа.

- “Тирамифлу” /вместо “Терафлу”- б.р./

- Може ли една валериана – от натуралната, ако може, защото другата не ми действа!

- Можете ли да ми поправите черчеветата на очилата?

- Копчета за хлебарки имате ли?

- Гле’й к’ви копчета си ми дал да гълтам!

- Обадете се на доктора, той ще гарантира за мен!

- А налагинчето колко струва вече?

- Бушони за уши имате ли?

- Километър за температура

- Дай две колдрекс макс фактор!

 



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bubolina111
Категория: Забавление
Прочетен: 554073
Постинги: 375
Коментари: 471
Гласове: 610
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930