Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2010 21:15 - Коя е най-добрата работа на света?
Автор: bubolina111 Категория: Забавление   
Прочетен: 890 Коментари: 0 Гласове:
1



Коя е най-добрата работа ?
Над 35 000 души миналата година отговориха - иконом на остров в Големия бариерен риф. Само един обаче успя да усети какво е да имаш гледка към океана и да живееш във вила с 3 спални.

Състезанието за "Най-добрата работа на света" се проведе миналата година. Организира го туристическата служба на австралийския щат Куинсланд през януари 2009 г., за да рекламира района. Големият стимул в надпреварата освен луксозната вила бяха и 110 000 австралийски долара. Изборът падна на 34-годишния англичанин Бен Саутхол. Той впечатлил журито с видеото, в което язди щраус и целува жираф.

Българските зрители ще могат да видят приключението на Бен в 6 документални филма по National Geographic. Стартът е на 14 август от 21 ч, когато ще се излъчат първите два епизода. Вижте какво каза той пред Цветелина Шенева от в. "24 часа".

- Здравейте, Бен. Къде ви намираме в момента?

- В едно градче в Куинсланд. Тук е един прекрасен зимен ден, който прилича на пролетен английски следобед - навън е около 20 градуса.

- Разкажете малко повече за “Най-добрата работа на света”?

- Шоуто беше едно невероятно приключение. Победителят печели да остане на остров 6 месеца и целият престой там се документира, като целта е мястото да се популяризира. Заминах с моята приятелка на остров Хамилтън. Представете си едно курортно място, на което сте само вие.

- Какво правехте по цял ден?

- Аз трябваше да съм нещо като домакин на острова. С приятелката ми се спускахме с каяци, плувахме, гмуркахме се, карахме джет ски, яздехме коне.

- Очаквахте ли да изберат точно вас?

- Изобщо не съм и вярвал!

- Как впечатлихте представителите на туристическия отдел в Куинсланд?

- Показах им всичките си умения, целия си опит. Разказах им за 5-те години, в които живях в Африка, и съм описвал всичките си преживявания в личния ми уебсайт. Просто бях себе си, те ме харесаха, за което безкрайно им благодаря!

- Какво направихте с парите?

- Купих къща в Австралия, за да мога да се връщам по-често там. Взех си един професионален фотоапарат, за да правя добри снимки на всичко, което виждам в пътешествията си. Следващата година планирам нова експедиция, за да изуча островите в Бариерния риф. Отделил съм и за благотворителност. В общи линии постъпих доста разумно с печалбата.

- Работили сте в благотворителни организации. В каква насока?

- За хора с увреждания. 3 години работих като мениджър, който организира благотворителни събития. Участвал съм и във фестивал, който набира средства за армията. Спечелих и много приятели.

- Не се ли уморявате понякога?

- Никога. Или се катеря по планини, или плувам в океани. Знаете ли, изгубих двама приятели. Единия - в армията, адругия - докато се гмуркаше в морето. Така че всичко, което правя, е един вид проверка на действителността. Ако сега не използвам всеки миг, после може би няма да имам този шанс.

- От какво се страхувате?

- От старостта. Аз раста, но не старея. Родителите ми са като мен - въпреки че са на възраст, все още са доста активни и ще ме придружат на следващата експедиция.

- Кои са най-хубавите кътчета, които сте виждал?

- Етиопия, Уганда, както и най-северната точка на Куинсланд.

- Какво е усещането да яздиш щраус?

- Представете си, че сте върху едно хиперактивно пиле с огромни криле, което тича наляво-надясно, а вие трябва да стоите върху него, сякаш е кон! Това беше през 2008 г. в Южна Африка - страхотно преживяване!

- Целували сте и жираф?

- Луда история! Направих го на едно пътуване до Кения. Как ли се е почувствал горкият жираф? (Смее се.)

- Какво ви чака още?

- След 3 дни съм на родео. Ще си взема и видеокамерата, защото отивам на едно прекрасно място, за което мога да разкажа.

(Интервюто е взето със съдействието на National Geographic.)

Етикети: Бен Саутхол

а остров в Големия бариерен риф. Само един обаче успя да усети какво е да имаш гледка към океана и да живееш във вила с 3 спални.

Състезанието за "Най-добрата работа на света" се проведе миналата година. Организира го туристическата служба на австралийския щат Куинсланд през януари 2009 г., за да рекламира района. Големият стимул в надпреварата освен луксозната вила бяха и 110 000 австралийски долара. Изборът падна на 34-годишния англичанин Бен Саутхол. Той впечатлил журито с видеото, в което язди щраус и целува жираф.

Българските зрители ще могат да видят приключението на Бен в 6 документални филма по National Geographic. Стартът е на 14 август от 21 ч, когато ще се излъчат първите два епизода. Вижте какво каза той пред Цветелина Шенева от в. "24 часа".

- Здравейте, Бен. Къде ви намираме в момента?

- В едно градче в Куинсланд. Тук е един прекрасен зимен ден, който прилича на пролетен английски следобед - навън е около 20 градуса.

- Разкажете малко повече за “Най-добрата работа на света”?

- Шоуто беше едно невероятно приключение. Победителят печели да остане на остров 6 месеца и целият престой там се документира, като целта е мястото да се популяризира. Заминах с моята приятелка на остров Хамилтън. Представете си едно курортно място, на което сте само вие.

- Какво правехте по цял ден?

- Аз трябваше да съм нещо като домакин на острова. С приятелката ми се спускахме с каяци, плувахме, гмуркахме се, карахме джет ски, яздехме коне.

- Очаквахте ли да изберат точно вас?

- Изобщо не съм и вярвал!

- Как впечатлихте представителите на туристическия отдел в Куинсланд?

- Показах им всичките си умения, целия си опит. Разказах им за 5-те години, в които живях в Африка, и съм описвал всичките си преживявания в личния ми уебсайт. Просто бях себе си, те ме харесаха, за което безкрайно им благодаря!

- Какво направихте с парите?

- Купих къща в Австралия, за да мога да се връщам по-често там. Взех си един професионален фотоапарат, за да правя добри снимки на всичко, което виждам в пътешествията си. Следващата година планирам нова експедиция, за да изуча островите в Бариерния риф. Отделил съм и за благотворителност. В общи линии постъпих доста разумно с печалбата.

- Работили сте в благотворителни организации. В каква насока?

- За хора с увреждания. 3 години работих като мениджър, който организира благотворителни събития. Участвал съм и във фестивал, който набира средства за армията. Спечелих и много приятели.

- Не се ли уморявате понякога?

- Никога. Или се катеря по планини, или плувам в океани. Знаете ли, изгубих двама приятели. Единия - в армията, адругия - докато се гмуркаше в морето. Така че всичко, което правя, е един вид проверка на действителността. Ако сега не използвам всеки миг, после може би няма да имам този шанс.

- От какво се страхувате?

- От старостта. Аз раста, но не старея. Родителите ми са като мен - въпреки че са на възраст, все още са доста активни и ще ме придружат на следващата експедиция.

- Кои са най-хубавите кътчета, които сте виждал?

- Етиопия, Уганда, както и най-северната точка на Куинсланд.

- Какво е усещането да яздиш щраус?

- Представете си, че сте върху едно хиперактивно пиле с огромни криле, което тича наляво-надясно, а вие трябва да стоите върху него, сякаш е кон! Това беше през 2008 г. в Южна Африка - страхотно преживяване!

- Целували сте и жираф?

- Луда история! Направих го на едно пътуване до Кения. Как ли се е почувствал горкият жираф? (Смее се.)

- Какво ви чака още?

- След 3 дни съм на родео. Ще си взема и видеокамерата, защото отивам на едно прекрасно място, за което мога да разкажа.

(Интервюто е взето със съдействието на National Geographic.)

Етикети: Бен Саутхол


Тагове:   най-добрата,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bubolina111
Категория: Забавление
Прочетен: 549625
Постинги: 375
Коментари: 471
Гласове: 610
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031