Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2013 19:41 - Моят коментар
Автор: bubolina111 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 610 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 16.09.2013 19:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Моят коментар към един от постингите днес.

.....................Има много вярно в казаното тук. А историята за гуруто съм я срещала и друг път.
Лично аз успях да преодолея недоверието и егоизма си едновременно в един случай. Когато почина един от моите идоли. Значи човек с когото не съм имала срещи на живо. Бях истински нещастна.  Не знаех какво да правя.Единственото, което можех да направя е да се моля. Отидох на църква и въобще не мислех за моите несгоди. Молех се единствено Душата на моя идол да намери покой.
И отвреме-навреме и в къщи го повтарях. КАКВО СЕ СЛУЧИ СЛЕД НЯКОЛКО ДНИ?
Взимах си душ, когато нещо много осезаемо ме погали по левия хълбок. Помислих, че някой е влязъл и ме докосва. Дори извиках името на кучето си и  наредих да престане(такава бе височината на усещането). И изведнъж осъзнах, че в къщи няма никой, а домашният любимец бе затворен през две врати. После си помислих, че е мускулен спазъм. И забравих. Но седмица след това както се возих в градския транспорт, почуствах същото върху лявата ръка. Веднага си дадох сметка какво е. Това бе докосване от моят идол за благодарност. И толкоз - повече не се случи.  Колкото повече време минава, толкова по-сигурна съм, че имах контакт с другото измерение. И съжалявам тези ,които не вярват.
И тези, които преяждат и не мислят за гладния.
ВСИЧКИ СМЕ СЕ ЗАПЪТИЛИ ЗА ЕДНО МЯСТО !


Тагове:   душа,   моят коментар,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aip55 - Имам постинг за това ти
16.09.2013 20:48
-чувство. Мога да го нарека дори и седмо чувство>Със сигурност не сме сами <- влезни и го прочети! Може би ще намериш отговор на усещанията ти!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bubolina111
Категория: Забавление
Прочетен: 554285
Постинги: 375
Коментари: 471
Гласове: 610
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930