Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2010 22:48 - Скинари,цигани,помияри
Автор: bubolina111 Категория: Други   
Прочетен: 1692 Коментари: 4 Гласове:
3

Последна промяна: 25.08.2010 12:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Преди 40 минути станах свидетел на поредната проява на скинари.
Четирима тинейджъри,от които едното беше момиче ,на средадата на платното на булевард пребиха един циганин.Грозна картинка е да видиш 15 годишно момиче да рита в гръдния кош човек,пък макар и циганин.
Уточнявам ,че живея в един от най-големите градове на "милата" ни България,нищо че в профила ми пише Вълчидол (избрах го заради асоциацията с филм с Апостол Карамитев).
Значи на оживен булевард,на средата на платното пребиват човек.Тъмно е, дори не се вижда ,че е циганин.Минават коли на сантиметри от тях и никой дори не намали скороста ,за да ги сплаши.
За да не питате аз какво направих,казвам ви нищо,защото бях на150-200 м назад.
Кагато стигнах,те хукнаха и тогава видях кого пребиват.
За втори път ми се случва.Предния път беше посред бял ден и докато разбера какво става от близкия блок се развикаха и онези за секунда изчезнаха.
И аз не обичам циганите(по-скоро начина им на живот), евреите,комунистите и
Глобул (това е друга тема),но не съм привърженик на насилието и бездушието.
Искаме да ги стигнем американците,ама май само във финансов план.
Щото с емоционалния си недоимък и обсебваща  простота сме тръгнали наобратно-
вече сме стигнали 50-60 години на миналия век.



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. raders - Съгласен съм с твоята постановка, ...
21.08.2010 23:03
Съгласен съм с твоята постановка, Буби. Поздрави!
цитирай
2. litceto - Да стигнем американците - за какво ...
21.08.2010 23:15
Да стигнем американците - за какво ни е? Нима те на са продукт на същия генетичен код, на който сме и ние ? Нима зад тяхното културно поведение и вежливост, които се използват за параван не се крие доста тлъста доза от двуличие?
Какво бихте казали за това : Майка гони дъщеря си за да я прегази с колата само защото са имали някакво пререкание. Или майка нанася десетки порезни рани на сина си, само защото се е противопоставил на това тя да не спи с жена му. И това са само два от многото случаи ставащи там.
Да ги стигнем американците - ЗАЩО ?
Колкото до финансовия план написано е : " Парите са извора на всички злини".
Бляскавата фасада е измамна. Когато влезеш вътре и усетиш отвращението, което те обзема, тогава преценката става по-ясна.
Да ги стигнем американците - не ни трябва - вярвай ми!
А насилието то е неизменен спътник на добротата. Или както е казано " Ненаказано Добро няма"!
цитирай
3. spasunger - ;-)
22.08.2010 13:17
Като ги гледам в момента какво представляват американците, не съм съвсем сигурен, че точно тях бихме искали да стигнем, ама да не се отплесваме. :-)
цитирай
4. andi2 - скинарите са някакви лекенца по ...
05.09.2010 15:19
скинарите са някакви лекенца по принцип
Ама не са виновни децата , за 20 години ги докарахме до тук
Имах един познат , циганин , луда глава
веднъж ги гонеха някакви лекета , ама той хич не ги броеше , те го бият и той ги бие
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bubolina111
Категория: Забавление
Прочетен: 554366
Постинги: 375
Коментари: 471
Гласове: 610
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930